چگونه می توان یک کسب و کار را شروع کرد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 20 آبان 1397
بازدید : 7
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم


قبل از شروع کسب و کار، باید اهداف نهایی خود را تعریف کنید. آیا این کسب و کار یک تعهد نیمه وقت است که شما در زمان فراغت خود در خانه به آن می پردازید یا میخواهید تمام وقت کار کنید؟ اهداف شما تعیین می کند که چگونه کار خود را اجرا کنید.
با تعیین هدف می توانید مشخص کنید که آیا نیاز به گذراندن دوره برای شما ضروری است یا خیر.
در حالت کلی کلاس های مدیریت به شما کمک می کند تا ویژگی های در حال اجرا یک کسب و کار را یاد بگیرید.
کلاس های مالی و حسابداری به شما کمک خواهد کرد که سوابق مالی خود را شناسایی و تراکنشات مالی خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید حسابداری را استخدام کنید تا امور مالی  مربوط به کسب و کارتان را مدیریت کند. نرم افزار حسابداری حسابگر با امکانات یکپارچه خود می تواند پاسخگوی نیازهای شما برای مدیریت کلیه امور حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، خزانه داری و... باشد. کار با این برنامه ساده است و با تهیه نرم افزار حسابگر شما می تواند دو جلسه آموزش رایگان نیز داشته باشید.  
کلاس های طراحی گرافیک می تواند به شما در ایجاد تبلیغات بصری کمک کند. در غیر این صورت، اگر میخواهید تبلیغات تصویری را انجام دهید، یک طراح باید استخدام کنید، که احتمالا هزینه قابل توجهی خواهد داشت.
برای معرفی کارتان از تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات یک صنعت پویا است، بنابراین اگر می خواهید در این زمینه موفقیت باشید، باید با تمام تحولات این صنعت ارتباط برقرار کنید.
در هنگام شروع یک طرح برای کسب و کار خود تهیه کنید، باید برنامه های کوتاه و بلند مدت خود را در برخی موارد طراحی کنید. به عنوان مثال این مهم است که شما قصد دریافت وام دارید و یا برای شروع سرمایه گذار دارید. برای دریافت وام از بانک و یا جذب سرمایه گذار آن ها باید شرح کسب و کار شما که قرار است چکاری را انجام دهید و چه نوع خدماتی را ارائه دهید، بخوبی بدانند.
برای آژانس تبلیغاتی شما، طرح کسب و کار شما حداقل باید موارد زیر را شامل شود:
یک پیش بینی برای سودآوری شرکت خود داشته باشید. سرمایه گذاران می خواهند بدانند که از کسب و کار شما چه مقدار سود خواهند برد. برای این کار می توانید از یک حسابدار استفاده کنید تا به شما کمک کند تا یک چشم انداز کوتاه و بلند مدت برای درآمد خود داشته باشید.
نرم افزار حسابداری
شما باید بدانید که پول شما به چه صورت خواهد بود. شامل تمام هزینه هایی که شما متحمل شده اید، و همچنین هزینه هایی که در هنگام ایجاد شرکت پیش بینی می کنید. به عنوان مثال ممکن است چند ماه طول بکشد تا سود خود را از کسب و کارتان به ارمغان بیاورد، بنابراین مطمئن شوید که سرمایه لازم را داشته باشید.
رزومه کاری شما سبب افزایش فروش شما می شود بنابراین نمونه کارهای خود را کنار هم قرار دهید. اکثر کسانی که می خواهند یک کسب و کار را شروع کنند در ابتدا به صورت کارمند در آن زمینه کار کرده اند و اکنون می خواهند صاحب کسب و کار باشند. در صورتی که این مورد باشد، شما باید کارهای زیادی را برای قرار دادن در رزومه خود داشته باشید. اگر شما در این زمینه کار نکرده اید، ساخت یک رزومه کار باید اولویت اول شما باشد. هر شغل کوچکی را که می توانید به رزومه خود اضافه کنید.
اگر شما به طور کامل با کسب و کارتان آشنا نیستید، بهتر است که در ابتدا کار خود را به عنوان یک کارمند شروع کنید. این به شما برای شروع کسب و کار تجربه و اعتبار می بخشد.
ساخت یک وب سایت برای کسب و کارتان را در برنامه تان قرار دهید اطمینان حاصل کنید که یک وبسایت عالی ایجاد کده اید که جزئیات کار شما را مشخص می کند و شامل اطلاعات تماس و هر چیزی که مشتریان بالقوه شما باید بدانند، است. وب سایت خود را به روز نگه دارید چرا که یک وبسایت قدیمی، غیر حرفه ای به نظر می رسد و کسب و کار شما را غیر قابل اعتماد می سازد.
برای استخدام کارکنان باید توجه داشته باشید که اگر کسب و کار شما بسیار کوچک است و چند وظیفه را خودتان می توانید انجام دهید کسب و کارتان را به تنهایی یا با یک تیم کوچک شروع کنید. اگر می خواهید مجموعه ای از خدمات را ارائه دهید، به کارکنان بیشتری نیاز خواهید داشت.





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , کسب و کار جدید , شروع کسب و کار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com